BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 13, 2011

KEHADIRAN BLOG AKU DALAM BLOGSPOT

Sekarang giliran aku pulak nak ade blog sendiri.. Heheheheee... aku nie bukannye pandai sangat nak mengarang dalam blog nie.. kalu nak kongsi2 ilmu tu,aku nie tak laa pro sangat.. Ilmu aku pun masih cukup2 makan je.. So,untuk ape kehadiran aku dalam blog nie?? Adakah kehadiran aku nie diperlukan oleh para pembaca blogspot?? Heermm.... Ape2 pun,aku akan buat yang terbaik dalam mengarang blog aku nie.. aku harap para pembaca blogspot boleh menerima aku dalam ruangan nie.. Bile ditanya balik kan,kenape aku nak sangat ade blog sendiri nie??Hehehehe...

Untuk soalan nie,aku ade 2 jawapan... First,aku terpengaruh dengan kawan2 aku yang memiliki blog.. Aku tengok bez je dorang ade blog sendiri.. Tu la sebab nape aku pun nak ade blog gak.. Hehe.. Second,aku nak blaja mengarang.. Aku nak cungkil bakat aku dalam mengarang.. aku nak kongsi idea aku dengan para pembaca.. Tapi bukan semua laaa... Ape yang patut aku kongsi,aku kongsi.. Pada pendapat aku laa,mengarang pun sikit sebanyak boleh menambahkan ilmu jugak wooo..betul,,,betul3 ish upin ipin plak!!!!!!

So,tu la 2 sebab kenape aku nak sangat ade blog sendiri.. Sebenarnye aku ade banyak lagi sebab nak bagi tau nie,entah kenape laa plak boleh hilang dalam kepala otak aku nie.. Hehehe.. (yang sebenar2nye dah letih menaip) o.Klah,tu je buat mase nie aku nak bagitau.. Kepada para pembaca,salam silaturahim laa dari aku.. Aku nie action je lebih,entah ade ke takde orang yang bace blog aku nie.. Hehehehehe....

0 comments: