BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 13, 2011

MENGENANG ZAMAN SI COMEL

Assalamualaikum...

Selepas aku dikhabarkan oleh akak bahawa k.long aku selamat melahirkan seorang  baby baru.. Alhamdulillah.. Dia menyatakan seakan-akan tidak percaya bahawa dia kini mempunyai baby.. Satu perasaan yang sungguh mengujakan.. Apa-apa pun, tahniah diucapkan..
Selepas menerima khabar itu, terdetik pulak dihati ini untuk menulis cerita yang tak seberapa mengenai Si Comel ni.. Kalu nak diikutkan, aku ni dah mempunyai berapa ramai anak buah.. Kalu tak silap aku, 7 orang kot.. Fuuuuhh!! Ramai jgak…. Dan kalu tak silap, ada lagi anak saudara aku yang bakal lahir.. Entah-entah,dah lahir pun.. Tapi aku ni,tak laa rasa begitu teruja sangat.. Hehehe.. Mungkin kerana sudah terbiasa.. Tapi kalau menyambut kelahiran adik baru, mungkin teruja jugak aku ni.. Hehehe.. Rasanya, mustahil aku akan dapat adik baru lagi..

Aku pada umur dlm 9-10 thun dh dpt gelaran mak saudara...Tapi kini bila dah berada pada level nie, hati ni dah pandai untuk menyayangi mereka.. Walaupun pelbagai ragam ada.. Itu semua normal laa bagi sifat seorang budak kecik.. Aku pun macam ni jugak dulu.. Rasanya kini aku dah mula menghargai kehadiran mereka.. Mereka seumpama kawan-kawan aku sendiri.. Yg pling besar dh berumur 11 thun aku anggar mcm adik2 aku jer…

0 comments: