BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 20, 2010

BILA OTAK MULA BINGUNG


Huuuh!! Nie kali ke-128 saya mengeluh kerana otak saya mula berserabut.. Makin lama,makin teruk.. Makin saya cuba untuk menerima, makin otak saya mula bingung.. Sudah beberapa kali saya putus asa untuk menerima semua ini.. Menerima dengan penuh kemalasan..

Sudah lebih 10 kali terlintas di fikiran saya…kenapa aku pilih pilihan
 ini ???????. Sebetulnya sukar untuk saya menerima sesuatu yang saya langsung tidak taw pape.. Tapi, demi masa depan saya juga untuk kepentingan orang lain.. Saya terpaksa berkorban menempuh cabaran yang sungguh memenatkan otak fikiran saya..

Biarpun sungguh memeritkan, mungkin ini yang dikatakan masa depan.. Harap pilihan ini yang akan membantu kehidupan saya kelak.. Harap ada hikmah disebalik peperangan minda ini.. Fuuuuhh!! Letihnya belajar!!


Dipertengahan pembelajaran saya kini, seakurnya saya.. Diploma perakaunan yang sedang saya ikuti ini sungguh memeningkan kepala.. Memang betul-betul menyerabutkan otak saya.. Oooohh tidak!! Habis laa saya kali nie!!

0 comments: