BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 20, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME


Dah terlmbat update blog untuk hari jadi aku sndiri… Sepatutnye 13 september.. Hari nie dah 21 november .. Waduh! Waduh! Ape2 pun,sekarang umur aku dah mencecah 19 tahun..Nampaknye,aku dah terkeluar laa dalam senarai remaja.. Kini dah berstatus dewasa laa yae.. Hehe.. Eh3!! Betul ke nie..??

Pada malam Ahad hari tu,aku hampir2 nak tido dah... Tiba2 datang 1 mesej.. "Eh2,sape pulak yg hantar mesej lewat2 malam nie..",hati aku berkata.. Hehehe.. Rupa2nye 1 mesej bertujuan nak wish "HePy BesDaY" untuk aku.. Terkejut aku bace mesej tu.. Tepat pukul 12 pulak mesej tu sampai.. Terharu betul aku dengan penghantar mesej tu.. ThankQ so much!! Heee...

Lepas tu,selang seminit sampai pulak 2 3 lagi mesej.. Tak sangka aku,masih ade lagi orang yg sudi ingat hari jadi aku nie yae..
Rase dihargai sangat... ThankQ sekali lagi pada semua yg telah wish "HePy BesDaY" kat aku yae.. Tapi yg paling special pun ade jugak,siap call aku terus.. Yg nie memang aku hargai sangat2 laa.. Heeee...

Ape2 pun... "HAPPY BIRTHDAY TO ME".. Heeee.. Aku Nak Berubah! Aku Nak Berubah! Aku Nak Berubah! Insyallah.... Slow! Slow! Hehehehe....

0 comments: