BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 20, 2010

MY NAME IS NAZMA


Assalamuailaikum...

Nama dbEri Nazma Che Ismail.. Dulu masa aku kecil, aku ada tanya mak, aku apa maksud Nazma nie.. Mak aku kata, nazma nie bermaksud bintang (star)  Chewah!! Hehehe.. Ada berjuta-juta nama dalam islam yang membawa pelbagai maksud.. bermaksud yang mulia,najmudin bermaksud bintang agama,kamarudin bulan agama,ermm mcm2 lg la..

Di sudut pandangan aku, dalam keluarga aku nie.. Aku rasa nama aku lah yang lain sikit mcm xde org yg bernama nie…may be ade kot cume aku xtaw jer Hehehe.. Ingin aku berterima kasih pada ibu bapa aku atas nama Nazma yang diberikan ini..

Ada apa dengan nama nie? Adakah nama menyumbangkan sedikit sebanyak kepada sifat dan keperibadian kita? Atau nama hanya sekadar membawa maksud saja.. Tidak ada kaitan dengan keperibadian kita.. aku pun tak pasti.. Kena tanya kepada yang pakar..:)

0 comments: